راه اندازی سامانه تلفنی صندوق اعتباری هنر
کاهش مراجعات حضوری، امکان ارتباط با درگاه خدمات اینترنتی، متمرکزسازی اطلاعات سامانه های خدماتی زیرمجموعه های این صندوق نظیر بیمانو، هنرکارت و پروانه، از مزایای این مرکز است.
پیش از این، مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به صورت محدود فعالیت می کرد که با برنامه ریزی های انجام شده، ارتقای سیستم ها و گسترش خدمات دوباره آغاز به کار کرد.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ساعت 13:10 توسط خبرنگار ماسال برتر: محمدی
|



